Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy

Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.

Just Run App oferuje kompleksowe usługi dla branży m-commerce,  począwszy od wejścia na rynek z aplikacją mobilną, przez działania optymalizujące (ASO – App Store Optimization), po akwizycję użytkowników. Just Run App monitoruje też na bieżąco wyniki aplikacji zakupowych w Polsce. Klienci otrzymują informacje potrzebne do oszacowania potencjału rynkowego oraz zaplanowania strategii promocji aplikacji.

„Rozwój m-commerce jest nieunikniony” – podkreśla Michał Pietruszka, stojący na czele zespołu Just Run App. – „Według najnowszych danych z aplikacji zakupowych korzysta już 49 proc. użytkowników smartfonów z systemem Android. Średni potencjał instalacyjny dla aplikacji zakupowej w Polsce to około 12 tys. pobrań miesięcznie, jednak w przypadku znanej marki jest on znacznie wyższy. Jedna z dużych sieci hipermarketów, jak pokazuje przykład z rynku, osiągnęła pułap 50 tys. pobrań w dwa miesiące”.

Wkrótce usługi zostaną poszerzone o własną platformę do zarządzania kampaniami reklamowymi oraz monitorowania ruchu wewnątrz aplikacji (pomiar konwersji oraz eventów). Już teraz trwają zapisy do grupy beta testerów tego narzędzia. Mogą do niej dołączyć domy mediowe oraz twórcy aplikacji zakupowych – platforma będzie bowiem w szczególności dostosowana do potrzeb podmiotów m-commerce. Zgłoszenia są przyjmowane przez stronę www.justrunapp.com