PUSH, SMS/MMS

kampanie mobilne

Wyślij komunikat
do wyselekcjonowanej
grupy klientów

Realizujemy kampanie SMS/MMS oraz wysyłamy powiadomienia PUSH.

Dzięki dynamicznemu geotargetowaniu adresujemy reklamy w odniesieniu do realnej geolokalizacji użytkownika. Pozwala to nam na wyświetlenie komunikatu w kluczowym momencie procesu zakupowego – podczas obecności w obiekcie handlowym.

Bierzemy także pod uwagę inne czynniki – płeć, wiek, wysokość rachunków telefonicznych i wiele, wiele innych. W ten sposób docieramy do poszukiwanych odbiorców z ogromną precyzją.

Targetowanie kampanii

Powiadomienia PUSH

PUSH jest to wiadomość przekazywana użytkownikowi przez aplikację mobilną – wyświetlana w pasku powiadomień, wyłącznie na telefonach z systemem Android. Warunkiem jej otrzymania jest posiadanie aplikacji mobilnej danej marki oraz dostęp do internetu.

Powiadomienia PUSH zwiększają zaangażowanie użytkowników aplikacji. Za ich pomocą informujemy o nowościach, wyprzedażach czy ofertach specjalnych.

  • Wysoki CTR na poziomie 6-12%
  • Zaawansowane możliwości geotargetowania (BTS)
  • Targetowanie po kategoriach aplikacji oraz modelach telefonu
  • Efektywny model rozliczeniowy (CPC)

Kampanie SMS/MMS

Jedna z najbardziej efektywnych form dotarcia – 90% wiadomości SMS jest otwieranych i czytanych w ciągu 3 minut od dostarczenia. Za pomocą kampanii SMS/MMS możemy np. poinformować o nowościach, przekazać rabat na podstawie lokalizacji użytkownika czy przesłać bieżący stan realizacji zamówienia.

Ta forma reklamy sprawdzi się w komunikacji do seniorów – wiadomość może być odczytana na zwykłych komórkach, konsument nie musi być w danym momencie podłączony do sieci Wi-Fi ani mieć włączonego GPS.

  • Aktualna baza 4 mln rekordów / numerów telefonów
  • Duże możliwości targetowania i zaawansowane możliwości geotargetowania (BTS)
  • Emisja spotów wideo w ramach wiadomości MMS
  • Dwukanałowa, spersonalizowana komunikacja z możliwością interakcji ze strony konsumenta
  • Możliwość przekierowania konsumenta do strony mobilnej
  • Model rozliczeniowy per sztuka

Targetowanie kampanii SMS/MMS

Demograficzne

  • Płeć
  • Wiek
  • Wielkość miasta
  • Miejscowość
  • Geotargetowanie (BTS)

Behawioralne

  • Taryfa
  • Średnia wysokość rachunku telefonicznego
  • Liczba wysyłanych wiadomości SMS/MMS
  • Transmisja danych
  • Rodzaj systemu operacyjnego
  • Model telefonu

Kontekstowe

  • Kierowcy (użytkownicy płatnych nawigacji)
  • Parenting (aplikacja Bezpieczna Rodzina)
  • Muzyka (pobieranie MP3, dzwonki)
  • Film (VOD)
  • Języki obce (aplikacja Supermemo)
  • Gry