Programmatic Specialist

Twoim zadaniem będzie:

  • Zarządzanie i optymalizacja powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic (Adform, Doubleclick)
  • Wdrażanie nowych produktów reklamowych, powierzchni reklamowej
  • Nadzór nad polityką sprzedaży powierzchni reklamowej oferowanej platformom DSP
  • Tworzenie profili użytkowników, szacowanie potencjalnych liczby emisji, monitorowanie wskaźników jakości i raportowanie wyników
  • Analiza skuteczności kampanii reklamowych i optymalizacja wskaźników
  • Odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z przypisanych systemów
  • Współpraca z dostawcami technologii oraz danych

Zaaplikuj, jeśli:

  • Masz 1-2 letnie doświadczenie realizacji kampanii w obszarze Programmatic Buying
  • Dobrze znasz platformy DSP (np. D&V 360, Adform, MediaMath, Appnexus, The Trade Desk) (mile widziane)
  • Twoimi mocnymi stronami są odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań
  • Posiadasz wysokie zdolności analityczne
  • Znasz angielski na tyle dobrze żeby używać go w codziennej pracy
  • Preferujesz “rodzinną” atmosferę w pracy

Oferujemy:

  • Owocowe wtorki, kawę, lekcje angielskiego
  • Długotrwała współpraca w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Bezpośrednia współpraca z bardzo doświadczonymi osobami
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dowolna forma zatrudnienia
  • Udział w ciekawych i rozwojowych projektach w obszarze rozwiązań mobilnych
  • Szkolenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz z poniższą klauzulą na adres mailowy: rekrutacja@spicymobile.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SpicyMobile sp. z o.o. sp. k. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SpicyMobile sp. z o.o. sp. k. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.