Big Data & Mobile. Przygotuj swój biznes na rewolucję

Żyjemy w świecie mobilnym. Każdy, kto używa internetu, zostawia cyfrowe ślady, po których podążają pracownicy działów marketingu i specjaliści od reklamy. Agencja Spicy Mobile w najnowszym raporcie Big Data & Mobile przybliża arkana marketingu mobilnego opartego na wielkiej liczbie danych. To pierwsze tego typu opracowanie na rynku.

Nikt z nas, a na pewno większość z nas, nie wyobraża sobie dzisiaj życia bez smartfona. Urządzenia mobilne pomagają nam w codziennym funkcjonowaniu. Płatności mobilne, e-sprawozdawczość, e-faktury, m-dokumenty oraz inne ułatwienia powodują, że nawet ci, którzy sceptycznie podchodzą do nowych technologii, prędzej czy później dołączą do „mobilnych konsumentów”. Nic też nie wskazuje na to, aby popularność tych urządzeń nagle osłabła. Wprost przeciwnie, według wszystkich znaków na niebie przed nami stały stabilny wzrost segmentu mobilnego i wszystkich aspektów z tym związanych. Eksperci Deloitte przewidują, że do 2023 r. sprzedaż smartfonów wyniesie ponad 5 mln sztuk dziennie,  w tym samym roku będziemy mieć kontakt ze swoim telefonem średnio 65 razy w ciągu doby[1]. W ciągu najbliższych kilku lat smartfony staną się podstawowym narzędziem dostępu do usług i treści cyfrowych, absorbując z sukcesem funkcje innych przedmiotów codziennego użytku.