7. edycja najbardziej kompleksowej i wyczekiwanej przez rynek publikacji poświęconej trendom na mobile’u. W tym roku – rozumiejąc problemy handlu – skupiliśmy się na możliwościach i narzędziach, które pozwalają markom i sieciom handlowym lepiej sprzedawać. Pobierz raport „Retail” i dowiedz się, jak mobile wspiera sprzedaż.
170 stron, ponad 30 ekspertów oraz aż 3 autorskie badania preferencji konsumenckich – to unikatowa wiedza rynkowa, którą musisz znać! Swoim doświadczeniem podzielili się m.in. przedstawiciele sieci handlowych, sklepów, aplikacji sprzedażowych, a także ważni gracze rynku mediowego.
Jak inflacja wpływa na zakupy Polek i Polaków? Czy konsumenci są lojalni w stosunku do ulubionych marek? Czy zainteresowanie markami własnymi sieci handlowych rośnie? I wreszcie – jakie oczekiwania mają konsumenci względem gazetek promocyjnych? Poznaj wyniki trzech autorskich projektów badawczych, które zrealizowały Gazetkowo, Listonic i Moja Gazetka.
Dziękujemy autorom, partnerom medialnym oraz wszystkim zaangażowanym w powstanie tej publikacji.
Szczególne podziękowania kierujemy w stronę IAB Polska za objęcie naszej publikacji patronatem honorowym.
Od 2017 r. dzielimy się wiedzą na temat rynku mobilnego. Co roku pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowujemy raport branżowy, w którym omawiamy najnowsze trendy, a także wskazujemy najbardziej rozwojowe kierunki marketingu mobilnego. Zachęcamy do lektury naszych wcześniejszych publikacji oraz kontaktu w sprawie współpracy przy kolejnych.