Wydarzenia z początku roku zachwiały dotychczasowym porządkiem – zmieniły nasz styl życia i pracy. Aby oddać charakter tej zmiany, tegoroczny raport przygotowaliśmy pod hasłem „We are connected”.
Pokazujemy w nim, jak konsumenci korzystają z różnych urządzeń, jak mobile przejmuje nasze kolejne doświadczenia, a także jak wpływa na inne kanały. Odpowiadamy też na najważniejsze pytanie, jak marki i wydawcy mogą docierać do migrujących między różnymi kanałami i urządzeniami użytkowników.
Honorowy patronat nad raportem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Wiedza i praktyka biznesowa blisko 30 ekspertów reprezentujących świat reklamy, e-commerce i technologii marketingowych (MarTech) czynią nasz raport najbardziej obszerną publikacją dotycząca rynku mobilnego w Polsce.
Raport jest też dostępny w wersji drukowanej. W nakładzie 1000 egzemplarzy trafił do największych domów mediowych, agencji oraz wydawców.
Dziękujemy autorom ze świata biznesu i nauki, partnerom medialnym oraz wszystkim zaangażowanym w powstanie tej publikacji.
Szczególne podziękowania za wieloletnie wsparcie naszej inicjatywy kierujemy do
IAB Polska – patrona honorowego niniejszego raportu.
Jeszcze raz ogromnie dziękujemy IAB Polska za objęcie naszej publikacji patronatem honorowym.
Dziękujemy też partnerom medialnym za promocję naszej publikacji.
Od 2017 r. dzielimy się wiedzą na temat rynku mobilnego. Co roku pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowujemy raport branżowy, w którym omawiamy najnowsze trendy, a także wskazujemy najbardziej rozwojowe kierunki marketingu mobilnego. Zachęcamy do lektury naszych wcześniejszych publikacji oraz kontaktu w sprawie współpracy przy kolejnych.