Big Data
&Mobile

II Edycja Raportu Mobile Is Spicy


Pobierz

Pierwszy w Polsce
raport dotyczący big data
w marketingu mobilnym

Skuteczne działania marketingowe w kanale mobile wymagają wiedzy dotyczącej jakości danych, możliwości targetowania, sposobu funkcjonowania platform do zarządzania danymi, a także wad i zalet poszczególnych metod monetyzacji powierzchni reklamowej. Jakie możliwości oferuje big data dla marketingu mobilnego? Pobierz raport BIG DATA & MOBILE i poznaj najnowsze trendy, wyzwania oraz ekspertyzy branżowe.


Pobierz

Przedstawiamy drugą edycję
raportu „Mobile is spicy”

Tym razem pod hasłem BIG DATA przyjrzeliśmy się wykorzystaniu danych w marketingu mobilnym.

Raport BIG DATA & MOBILE, którego pomysłodawcą i wydawcą jest Spicy Mobile, to pierwsze tak kompleksowe opracowanie dotyczące wykorzystania „big data” w działaniach reklamowych i marketingu mobilnym.

Mówimy m.in. o bezpieczeństwie danych, integracji danych pochodzących z różnych źródeł, reklamie mobilnej, m-commerce oraz bankowości mobilnej.

Raport powstał pod honorowym patronatem IAB Polska w wyniku współpracy ponad 20 ekspertów branżowych reprezentujących wydawców, agencje digital, reklamodawców, instytuty badawcze oraz firmy zajmujące się zarządzaniem i analizą danych.

Nasi Partnerzy

Nasz raport nie powstałby bez zaangażowania wielu firm oraz mediów. Dziękujemy patronowi honorowemu IAB Polska za nadzór merytoryczny i pieczę nad naszym projektem.

Dziękujemy ekspertom za ich nieoceniony wkład merytoryczny i chęć podzielenia się własnym doświadczeniem. Dziękujemy też partnerom medialnym za zaangażowanie w promocję raportu i tym samym wiedzy o marketingu mobilnym.

Patron honorowy

Główny patron medialny

Pozostali partnerzy

Partnerzy merytoryczni

Chcesz wiedzieć więcej?

Raport BIG DATA & MOBILE jest częścią projektu, który pod hasłem „Mobile is spicy” zainaugurowaliśmy w 2017 r. Rok temu powstała nasza pierwsza publikacja – przegląd aktualnych trendów na rynku mobilnym.

W tym też roku opublikowaliśmy pierwszy słownik marketingu mobilnego, zawierający definicje najważniejszych pojęć.


Pobierz raport „Mobile is spicy” 2017 Pobierz słownik marketingu mobilnego