header mask
Biznes i innowacje
Nowa odsłona raportu Spicy Mobile
Zapraszamy do lektury najbardziej kompleksowej i wyczekiwanej przez rynek publikacji poświęconej trendom na mobile’u. Witamy Was w nowej, magazynowej formule, wraz z którą przybliżamy historie sukcesów i wyzwań stojące za popularnymi markami i aplikacjami mobilnymi.
Przedsiębiorcy i marketerzy – unikalne historie znanych marek
W tym roku postawiliśmy na rozmowy, które są jak filiżanka mocnej kawy – pobudzają i inspirują. Każdy z wywiadów to nie tylko spojrzenie na obecne trendy i technologie, ale także osobiste historie sukcesów, zmagań i innowacyjnych rozwiązań. Swoim doświadczeniem podzielili się m.in. przedstawiciele marek spożywczych, sieci handlowych i aplikacji sprzedażowych, a także sektora finansowo-bankowego.
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
strona 1
content backgroundcontent item
Tematy, którymi żyje rynek
Jak AI wpłynie na branżę marketingową i sposób prowadzenia e-biznesów? Jak marki dostosowują się do nowych wyzwań związanych z bezpieczeństwem danych oraz zmieniających się preferencji konsumentów? Jakie trendy i wyzwania widzą w swoich branżach doświadczeni marketerzy? Pobierz magazyn „Biznes i innowacje” i poznaj opinie przedsiębiorców i ekspertów marketingu internetowego.
client logo

Po latach niekończących się kryzysów przyszło nam żyć w niezwykle zmiennej rzeczywistości.
O ile czasy pandemii zostały nazwane „new normal”, tak kolejne kryzysy wykreowały określenie „the never normal” – stan ciągłych zmian, zawirowań i braku stabilności. Ten stan wymaga zwinnych działań, również po stronie marketerów. Oznacza to konieczność szybszej reakcji na zjawiska rynkowe, technologiczne, demograficzne, ekonomiczne, prawne oraz zmieniające się nawyki konsumentów i fluktuację budżetów reklamowych.

Łukasz Kurzawski
Credit Agricole Bank Polska S.A.
client logo

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe umożliwią bardziej precyzyjną personalizację treści poprzez analizę ogromnych ilości danych użytkowników w czasie rzeczywistym. Dzięki temu marki będą mogły dostarczać spersonalizowane oferty i rekomendacje, zwiększając zaangażowanie i satysfakcję klientów. Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem AI pozwoli na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie kampaniami, segmentację odbiorców oraz dynamiczne dostosowywanie strategii reklamowych.

Aleksandra Zadygowicz
Danone
client logo

Mamy przed sobą supertechnologie i ogromne możliwości, ale czy marki będą mogły je w pełni wykorzystać? Największy wpływ na to będzie miała nie sama technologia, która z pewnością będzie się rozwijać, lecz zmiana mentalna, która może uniemożliwić pełne korzystanie z tych innowacji.

Marek Klukowski
Mido
client logo

Dzisiaj firmy muszą funkcjonować w modelu omnichannel. To już nie tylko modne hasło, ale realna konieczność – strategie online i offline muszą być ze sobą spójne i wzajemnie się uzupełniać. Kluczowe jest, aby kanały sprzedaży nie działały w oderwaniu, ale tworzyły jednolitą, spójną całość, która odpowiada na potrzeby współczesnych klientów. W obliczu rosnącej konkurencji to właśnie spójność i integracja doświadczeń zakupowych na różnych platformach mogą przesądzić o sukcesie firmy.

Dominika Jakubik
OBI
client logo

Według mnie kluczem do zwiększenia retencji klientów jest połączenie hiperpersonalizacji, doskonałej obsługi klienta oraz budowania zaangażowanej społeczności wokół marki. Narzędzia takie jak wszelkiego rodzaju programy lojalnościowe, proaktywna komunikacja marek i analiza danych pozwalają skutecznie realizować tę strategię. Nowoczesne technologie, głównie sztuczna inteligencja, mogą znacząco usprawnić ten proces, oszczędzając czas i pieniądze.

Monika Radomska
ITAKA
client logo

Przyszłość e-commerce będzie w dużej mierze zależała od rozwoju sprzedaży mobilnej. Statystyki mówią same za siebie – ponad połowa globalnych transakcji online odbywa się już przez urządzenia mobilne, a ten trend tylko się nasili. Marki, które to zignorują, ryzykują utratę kontaktu z nowoczesnym konsumentem.

Mikołaj Kardach
Lisek.App
client logo

Faktem jest, że dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Dlatego dla detalistów kluczowe staje się upraszczanie całego procesu zakupowego – łatwość dodawania produktów do koszyka bez konieczności rejestracji czy dostęp do preferowanych form płatności. Nasze doświadczenia z BLIKA pokazują, że możliwość szybkiej i wygodnej płatności znacząco zwiększa konwersję i zaangażowanie klientów.

Magdalena Kubisa
Polski Standard Płatności, Operator BLIKA
Nasi partnerzy
Dziękujemy wszystkim zaangażowanym w powstanie tej publikacji.
Patron strategiczny
partner GrupaRMF
Partnerzy merytoryczni
partner Credit Agricole
partner Pałac Saski
partner Millenium Bank
partner Listonic
partner OBI
partner Lisek App
partner BLIK
partner Danone
partner Itaka
partner Mido
partner TBM Snacks
partner Asekol
creative
Chcesz wiedzieć więcej?
Od 2017 r. dzielimy się wiedzą na temat rynku mobilnego. Co roku pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowujemy raport branżowy, w którym omawiamy najnowsze trendy, a także wskazujemy najbardziej rozwojowe kierunki marketingu mobilnego. Zachęcamy do lektury naszych wcześniejszych publikacji oraz kontaktu w sprawie współpracy przy kolejnych.
Dane kontaktowe
+48 531 483 321
biuro@spicymobile.pl
ul. Ostrobramska 75C
04‑175 Warszawa
map
map pin
Zobacz na mapie
SpicyMobile Logo
NCBiR Logo
Realizujemy projekt współfinasowany
przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
w ramach programu „Ścieżka dla Mazowsza”.