2018-04-05

Spicy Mobile: korzystanie z tabletów gwałtownie spada

Globalna sprzedaż tabletów zniżkuje od trzech lat. To jednak nie wszystko. Jak wynika z przeprowadzonych analiz, nie tylko mniej kupujemy, ale i rzadziej korzystamy z tych urządzeń. W okresie od września 2016 r. do września 2017 r. liczba odsłon wykonanych na tabletach spadła o blisko 36%. W analizowanym okresie znacznie skrócił się także czas korzystania z tabletów – z prawie 13 godzin do 9,5 godziny.

Czytaj dalej

2018-04-04

Warto inwestować w promocję aplikacji

Rynek aplikacji mobilnych wydaje się być nasycony, jednak twórcy wciąż zaskakują nowymi produktami. Eksperci nie pozostawiają złudzeń – bańka mobilna pękła, jedynie niewielki odsetek aplikacji ma szansę na rynkowy sukces. W Polsce, jak pokazują dane Spicy Mobile, przeciętny użytkownik instaluje w miesiącu średnio 4,5 aplikacji, przy czym aż 2/3 użytkowników instaluje maksymalnie dwie. W jaki sposób twórcy aplikacji mogą wypromować swój produkt? Jakie działania marketingowe mają sens? Michał Pietruszka ze Spicy Mobile przedstawia najważniejsze trendy na konkurencyjnym rynku aplikacji mobilnych.

Czytaj dalej

2018-03-19

Spicy Mobile prezentuje wyniki aplikacji zakupowych w Polsce w 2017 r

Coraz więcej Polaków deklaruje dokonywanie zakupów bezpośrednio ze smartfona. Agencja Spicy Mobile sprawdziła, z jakich aplikacji zakupowych korzystamy najczęściej, a także którzy detaliści najśmielej i najskuteczniej inwestowali w mobile w 2017 roku.

Czytaj dalej

2018-02-01

Jak reklamować się w kanale mobile?

Smartfon to najbardziej osobiste urządzenie. Taka też powinna być komunikacja marek w tym kanale – zindywidualizowana i subtelna.

Czytaj dalej

2018-01-31

Wykorzystanie danych w reklamie mobilnej

Personalizacja to główny czynnik decydujący o powodzeniu kampanii reklamowych w kanale mobile. Jak jednak dotrzeć do właściwego konsumenta z właściwym komunikatem?

Czytaj dalej

2018-01-29

Jak skutecznie zarabiać na aplikacji?

Według szacunków, w skali globalnej co trzecia aplikacja nie osiąga pułapu 10 tysięcy pobrań, a ponad połowa wydawców zarobi na swoim projekcie mniej niż tysiąc dolarów. Co zrobić zatem, aby aplikacja mobilna generowała zyski?

Czytaj dalej

2018-01-18

Komentarz Artura Zawadzkiego ze Spicy Mobile do wyników dot. rankingu aplikacji mobilnych za 2017 r.

W rankingu 20. najpopularniejszych aplikacji znajdziemy przede wszystkim aplikacje czterech typów: zakupowe, społecznościowe, komunikacyjne oraz gry.

Czytaj dalej

2018-01-12

Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach - pytania i odpowiedzi

Artur Zawadzki ze Spicy Mobile przybliża temat monetyzacji przestrzeni reklamowej w aplikacjach.

Czytaj dalej

2017-12-20

Aplikacja Rossmann w pierwszej dziesiątce aplikacji mobilnych w Polsce

W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann awansowała do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce.

Czytaj dalej

2017-12-15

Nisza czy szansa - trendy w reklamie mobilnej

"W dyskusji o przyszłości reklamy mobilnej nie można pominąć takich tematów jak reklama natywna, rich media, viewability czy geotargetowanie. Jeden z obszarów wydaje się jednak być wiodącym dla całego rynku: wydawców, reklamodawców i twórców aplikacji. Są nim dane" - podkreśla Rafał Karczewski ze Spicy Mobile na łamach raportu "Perspektywy rozwojowe reklamy online 2017-2018", przygotowanego przez IAB Polska

Czytaj dalej

2017-12-11

Użytkownicy smartfonów szukają promocji i rabatów w aplikacjach

Aż 41 proc. użytkowników smartfonów korzystało w 2016 r. z aplikacji zakupowych, w tym niemal co piąty miał zainstalowaną choć jedną z dwóch aplikacji z rabatami i promocjami spółki Qpony.pl – wynika z badania Spicy Mobile.

Czytaj dalej

2017-10-24

Co wpływa na to, że mobile jest ciągle nieproporcjonalnie uwzględniany w wydatkach?

Rafał Karczewski komentuje rozbieżności między ruchem a wydatkami na reklamę mobilną dla serwisu GoMobi.pl.

Czytaj dalej

2017-10-23

Spicy Mobile bada przemieszczanie się użytkowników smartfonów

Dane geolokalizacyjne są jednymi z najważniejszych informacji wykorzystywanych przy planowaniu mobilnych kampanii reklamowych. Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile poszła o krok dalej i na podstawie lokalizacji bada, jak przemieszczają się użytkownicy smartfonów.

Czytaj dalej

2017-09-01

Potencjał m-commerce. Komentarz Rafała Karczewskiego

W kanale mobile relacja z klientem wychodzi poza prostą transakcję „sprzedaży i kupna”. To tutaj szukamy informacji o produktach, sprawdzamy rekomendacje znajomych, obserwujemy marki w mediach społecznościowych, polujemy na zniżki, a także – finalnie – dzielimy się własnym doświadczeniem oceniając produkty i usługi.

Czytaj dalej

2017-08-30

4 główne trendy na rynku mobilnym

Artur Zawadzki przedstawia cztery zasadnicze trendy na rynku mobilnym, na które powinny zwrócić uwagę firmy inwestujące w mobile.

Czytaj dalej

2017-08-28

Mobile is spicy – nowy raport na temat rynku mobilnego

Spicy Mobile, agencja marketingu mobilnego oraz twórca sieci reklamowej Mobigate, prezentuje raport „Mobile is spicy” – przegląd aktualnych trendów na rynku mobilnym.

Czytaj dalej

2017-07-12

Branding na mobile’u – które formaty i narzędzia wzmacniają siłę marki?

Marketerzy stale poszukują nowych platform reklamy i brandingu. Coraz ważniejszym miejscem kontaktu konsumenta z markami stają się aplikacje i mobilne strony www.

Czytaj dalej

2017-05-17

Spicy Mobile prezentuje słownik marketingu mobilnego

Spicy Mobile, agencja komunikacji i twórca badania korzystania z urządzeń mobilnych, przygotowała słownik systematyzujący najważniejsze pojęcia mobile marketingu.

Czytaj dalej