Fundacja Girls Future Ready ogłasza nawiązanie współpracy z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile. Celem partnerstwa jest zwiększenie zasięgu dla kluczowych inicjatyw fundacji w Polsce.
Girs Future Ready to organizacja non-profit, która wspiera nastolatki i studentki z Europy Środkowo-Wschodniej w pokonywaniu globalnych wyzwań i przygotowaniach do międzynarodowej kariery. Korzystając z doświadczeń i obserwacji z USA, działania fundacji koncentrują się na nauce przedsiębiorczości, budowaniu pewności siebie, doskonaleniu umiejętności wystąpień publicznych czy zdobywaniu biegłości w języku angielskim.
Dzięki współpracy z agencją Spicy Mobile fundacja liczy na zwiększenie skali działania w Polsce i dotarcie do jak największej liczby dziewcząt z ofertą bezpłatnych programów mentoringowo-szkoleniowych. Jak podkreślają przedstawiciele obu organizacji, zawiązane partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach i celach. Obie strony dążą do wspierania rozwoju młodych talentów i promowania równości szans, w szczególności dla młodych kobiet.
– Dziękujemy Spicy Mobile za pomoc w realizacji naszej kampanii, kreatywność, zaangażowanie i otwartość – podkreśla Zofia Kierner z Girls Future Ready – Jest to dla nas nie tylko profesjonalne partnerstwo, ale także wspólne zaangażowanie w cele, które mają pozytywny wpływ na społeczność. Z bezpłatnych programów mentoringowych skorzystało już kilka tysięcy dziewcząt w Polsce. Chcemy, aby ta liczba rosła, a nasze inicjatywy były dostępne dla kobiet z każdego zakątka kraju. Chcemy kształtować świat, który nadchodzi. Świat, w którym dziewczyny mogą z dumą mówić o swoich celach, misjach i pomysłach.
W ciągu ostatnich pięciu lat Girls Future Ready pomogła ponad 80 000 młodych kobiet z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i wygenerowała wpływ społeczny w wysokości 25 milionów dolarów. Za tym sukcesem stoi Zofia Kierner – działaczka społeczna, laureatka „Forbes 25 under 25” oraz orędowniczka równości płci i dostępu kobiet do edukacji – która swoje dzieciństwo i nastoletnie lata spędziła poza Polską, doświadczając możliwości i szans, jakie młodym kobietom dają kraje wysokorozwinięte.
Obecnie fundacja Girls Future Ready realizuje 5 ogólnodostępnych programów społecznych adresowanych do dziewcząt w wieku od 13 do 24 lat. Jej flagową inicjatywą jest „HerStory” – program mentoringowy, w czasie którego laureatka pracuje przez kilka miesięcy z doświadczoną mentorką nad konkretnym projektem. W ten sposób powstało już kilka biznesów, organizacji non-profit, podcastów i artykułów. Dużą popularnością cieszy się też program „Girls Global Ready”, w którym co roku 300 dziewcząt z Polski i USA pracuje w małych grupach nad wspólnymi globalnymi projektami. Ponadto fundacja organizuje w ramach „HerStory Masterclass” comiesięczne warsztaty, w trakcie których uczestniczki mogą zdobyć nowe umiejętności w różnych dziedzinach oraz spotkać się z kobietami, które odniosły sukces.
– Chcemy pomóc Girls Future Ready dotrzeć do jak największej liczby dziewcząt i tym samym zainicjować ważne zmiany społeczne w Polsce – podkreśla Przemysław Woźniak ze Spicy Mobile. – Kampania digitalowa skierowana bardzo precyzyjnie do młodych kobiet może wnieść ogromny wkład w budowanie świadomości i promowanie misji fundacji. Jesteśmy dumni, że dokładamy cegiełkę do działalności Girls Future Ready, wspierając naszą wiedzą i technologią tak wartościową i potrzebną inicjatywę.