Posiadamy unikalną wiedzę na temat zachowań użytkowników urządzeń mobilnych. Od stycznia 2015 r. realizujemy badanie rynku mobilnego.
Jego celem jest zebranie jak największej liczby informacji na temat polskiej społeczności mobilnej, dokładne określenie profilu użytkowników, intensywności i okoliczności korzystania ze smartfonów oraz poszczególnych aplikacji, a także określenie najbardziej popularnych aplikacji mobilnych wśród konkretnych grup osób.
Badanie przeprowadzamy zgodnie z rozporządzeniem RODO, dbając o bezpieczeństwo, jakość oraz transparentność danych.
Badanie ma charakter pasywny i obejmuje użytkowników systemu Android w wieku 15 lat i więcej. Pomiar aktywności na smartfonach i tabletach jest dokonywany automatycznie przez zainstalowany na urządzeniu mobilnym program monitorujący, bez konieczności wykonywania aktywnych działań ze strony osoby badanej.
Udział w badaniu jest dobrowolny i całkowicie bezpłatny. Wszystkie wskaźniki dotyczą populacji osób korzystających z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Pozyskane dane stanowią cenne źródło informacji na temat zachowań użytkowników mobilnych. Wykorzystujemy je podczas planowania kampanii reklamowych, publikujemy w ramach interfejsu Mobigate oraz udostępniamy w postaci analiz i raportów.
Aplikacja badawcza jest lekka i nieinwazyjna, nie wymaga też indywidualnej konfiguracji. Można ją pobrać ze sklepu Google Play.